Jeg FÆLDER!!!

Som en anden hund der smider vinterpelsen, falder mine hår af en masse! Morgen og aften er jeg simpelthen nødt til at børste mit hår grundigt, hvis ikke vi skal sove i en rede af irriterende, omend blødt, Tina-hår – og vi snakker ikke småting! Det er minimum en stor håndfuld hår, hver gang. 

Det er normalt, når man begynder at amme, det ved jeg, men det er alligevel lidt mærkeligt at fælde så meget og mærke at håret bliver tyndere… Og tyndere… Og tyndere…

Jeg har (haft!) en ret voldsom manke af langt lyst hår, og i og med at jeg ikke har fældet et hår, mens jeg var gravid, er det vel egentlig også på tide at få lidt udskiftning i tingene. Mit hår var begyndt at se meget slidt ud, og nu ser det så knap så slidt ud, så på den måde er det ikke ren loose – loose. 

Nu må det også gerne bare snart stoppe igen…….

Skriv et svar

