Her er min gode nyhed!

Så blev der lige stille her på bloggen… Sorry… Det har sine årsager, eller én specifik årsag faktisk – Jeg er gravid igen 🙂

De første 14 uger var et kvalmehelvede uden nogen form for overskud til nogetsomhelst. Jeg har heldigvis ikke kastet op, men det har nu været slemt nok at forsøge at holde den smule mad nede, jeg kunne spise. Min kost bestod hovedsageligt at ingefærte og friske grøntsager. Med så lidt kost bliver man naturligvis meget træt og energiforladt…

Derefter gik kvalmen så småt over i madlede, gider stadig ikke spise ret meget, og mange fødevarer er stadig helt bandlyst (fx kylling), men jeg kan trods alt spise, og har derfor en del mere energi.

I dag har jeg ramt 22 uger, og hvad er tiden så gået med, når nu jeg ikke har fået skrevet noget her på bloggen? Jamen… hverdagen har trukket afsted med mig, jeg er stadig meget træt, og så har vi gang i et par husprojekter på sidelinjen.

Anyways, Krudtuglen skal være storebror, og han havde egentlig bestemt sig for, at det var en lillebror, der lå inde i mavsen. Det viste både en sen nakkefoldsscanning, en kønsscanning og gennemscanning af barnet dog, at han ikke havde ret i, og han har egentlig ret hurtigt affundet sig med, at det er lillesøster, der ligger inde i mors mave og sparker.

De fleste morgener siger han “gomårn lillesøster” og de fleste aftener afslutter han med et “go’nat lillesøster” 🙂 Det er virkelig sødt, og jeg håber hans entusiasme varer ved efter lillesøster er kommet til verden!

Skriv et svar

