Stolt mummyblogger

Iiiih hvor bliver man altså bare stolt, som lille bitte blogger, når en af de store mummy-blogs linker til ens egen blog på sin Facebookside 😀 Og når hun så tilmed fortæller at hun engang imellem læser med på min blog, så vokser jeg altså lige et par centimeter! Det synes jeg er sejt 🙂

henkogthverdag.dk tegner og fortæller Sidsel om hverdagen med mand og børn, og selvom det markedsføres som henkogt, får hun det fortalt med humor, hygge og en velvoksen portion selvironi.

Det fede er, at man som mor kan se sig selv i mange af de situationer, som finder vej ud af Sidsels pen. Alt det, jeg beskriver med mange, lange ord, kan hun iscenesætte i en enkel tegning, og på den måde fører hun ugentligt bevis for, at et billede siger mere end tusind ord.

Omvendt viser hun også, at hvis jeg skal følge med på tekstsiden, skal jeg fortsætte med de laaaange indlæg på + 1.000 ord! 😉

God weekend derude!

2 thoughts on “Stolt mummyblogger

Skriv et svar

