Forskelligt fra skuffen

Hej igen, nu er jeg her lidt indtil ferien! Havde lige en travlt periode jeg skulle over, men nu er der lidt tid tilovers igen, og i den forbindelse vil jeg lige følge op på nogle ting.

 

For det første:

Jeg har et par indlæg i støbeskeen, som jeg håber I kan få glæde af. Jeg lovede for et stykke tid siden en pakkeliste til ferien med børn under 2 år. Jeg kom vist nok til at love, at den kom inden 1. juni – vi ved hvordan det gik, men jeg LOVER at producere en indenfor nærmeste fremtid, så hæng ved! Den kommer!

Desuden har jeg i tankerne, at jeg vil interviewe mine fantastiske dagplejere (Krudtuglen er kommet i stordagpleje, hvor det er et ægtepar, der begge er dagplejere, super arrangement!!!), og få dem til at smide om sig med guldkorn i forbindelse med dagplejeopstart. Jeg ved ikke hvor meget af det, man kan overføre direkte på vuggestue, men jeg vil i hvert fald gøre mit bedste for at skrive et godt indlæg om emnet. 

 

For det andet:

Apropos dagpleje, så er det bare faldet i hak det hele her hos os. Krudtuglen har et sjældent talent for at charme, og han er altid glad, så det har været let for ham at falde til. Jeg tror faktisk – og mon ikke det er meget typisk… – at det er mor her, der har haft det værst med omvæltningen 😉

 

Men nu vil jeg smutte igen, fordi der er ting, der venter på at blive gjort, og de lider ikke i stilhed! Rodet kigger larmende på mig, opgaverne skurrer i computeren og i det hele taget er der nok at tage fat på. Men I hører fra mig snarest!

 

Cheerioh!

Skriv et svar

