Mine populæreste posts…

…er lister over ting til baby og babysøvn. Folk finder selv ind på de indlæg via fx søgemaskiner. Det er fedt!

Dernæst kommer indlæg om baby generelt. Det er et spændende emne for de fleste, der læser med her tror jeg. Fornemmer jeg. Ved det jo ikke med sikkerhed.

Men det er meget sigende, synes jeg, at så snart jeg blogger om sund mad, når der står grøn eller salat eller sund i overskriften, så falder besøgstallet…. Hihihi jeg tænker det er knap så dragende at klikke på et link til salat. Uanset hvor superflot farverne så spiller sammen på billedet, og uanset hvor inspireret jeg selv har følt mig – og uanset mængderne af ost jeg har brugt til de SUNDE salater! 😀 Fair nok, indlægget om det meget lidt sunde Bearnaise var ret populært, så hvis jeg vil være deltidsmadblogger sideløbende med at være en mummy-blog, så må jeg vist holde mig til det usunde 😉

Skriv et svar

