YOLO my a***!

You Only Live Once… Right!? Ja, jo, men jeg synes egentlig, at det udtryk, YOLO, er blevet mest brugt som undskyldning for en eller anden halvdum, helspontan, impulsstyret og/eller lystdrevet handling, som den handlende et eller andet sted godt ved, måske ikke helt kan retfærdiggøres, men alligevel gennemfører… Så står vedkommende der, “yolo, right..!??!” Jooo…. men det retfærdiggør eller forklarer jo ikke, at du lige har røget hash, og derfor er blevet smidt ud af skolen, vel, smartass!

NEJ! Når du siger YOLO, burde du hentyde til, at du prøver at få det bedste og meste ud af dit liv, at du vrider det for muligheder, og bliver ved til den allersidste dråber giver sig, samler sig, og drypper ud. Yolo, burde være det, man siger, når man ansøger til journalisthøjskolen på kvote 2, og godt ved det måske er et long shot, men bare gerne vil optages, fordi det er ens store drøm og det du gerne vil med det ENE liv, du har.

Bare min beskedne mening….

Så kære ungdom (ja, jeg henvender mig til en anden aldergruppe, end den jeg selv er i, dermed anerkender jeg ikke fuldtud – mind you – at jeg ikke er en del af pågældende aldersgruppe mere, jeg er nærmere bare lige ved at tage mig sammen til at være på vej ud af den og ind i den næste…. bare lige for at få det på plads!), vil I ikke være søde, at prøve at få udbredt MIN version af yolo???

#yolo

#gammelogsur

Skriv et svar

