Dengang da jeg var lille…

Jeg elsker den måde børn har deres helt egen logik på, når de endnu ikke har fået den rette forklaring fra de voksne. Det kan simpelthen være SÅ sjovt indimellem at høre både de ord de får lavet, de sætningskonstruktioner og de logiske følgeslutninger de gør sig.

Jeg har for eksempel mange gange moret mig kongeligt over, at min fætter, da jeg for mange år siden skulle hjælpe ham med at tisse, og han alligevel ikke skulle, konstaterede, at “hans tissemand vist var tom”!

Min egen logik var ikke bedre. Jeg troede i mange år, at plasticposer blev lavet af de hinder, der sidder mellem æggeskallen og æggehviden…!

Jeg glæder mig helt vildt til at Lukas begynder at snakke og lave de der sjove bemærkninger! Og mon ikke det kommer til at få lidt indflydelse på, hvad jeg skriver her på bloggen…!

Har du selv moret dig over nogle sjove kommentarer fra børn?

Skriv et svar

