ellers er jeg sjældent stille…!

Hmm jeg kan godt se, at der har været lidt stille her på bloggen efter Jeppe fik juleferie d. 19. december. Det hænger sammen med, at jeg så har en at snakke med om de ting, jeg løbende tænker over. Og som jeg så plejer at skrive her. Jeg får luftet tungebåndet – selvom det til tider bliver holdt i kort snor…… Og det er nok meget godt 😉

Anyways så kommer der en hel masse indlæg efter nytår, hvor hverdagen igen melder sin ankomst, og jeg skal passe mig selv og baby. Tiden har jeg jo ingen problemer med at få til at tikke afsted, men det har jo også med at gøre, at jeg har det her at lege med 🙂 Og så kører det også bare ovre på både Babybusiness.dk og Johanjohansen.dk, hvor jeg løbende leger med. Johan skal til at skrive om årets nytårsmiddag, det er meget interessant læsning, skal jeg love dig! Og på Babybusiness har jeg skrevet to spændende indlæg om henholdsvis Jeppes måde at spille faderrollen på (spoileralert: det er han god til!), og hvordan man kan genskabe sit tøjskab under graviditeten, som snart kommer online.

Derudover er jeg ved at male en kravlegård. Blå. Så nu må jeg gå – vi ses senere! 🙂

Skriv et svar

