Baby business case

Kender du det, når man giver sin baby noget mad, som han ikke har smagt før, og han så sidder med en dyb, dyb rynke i panden og tygger langsomt og eftertænksomt?

Mit gæt er at han tænker: “Rugbrød, siger du…? Med torskerogn på..??? …såååå… ikke øllebrød? Et nyt produkt, altså? Hmmm…mHM! Ja, jamen lad mig lige vende tilbage, når jeg har skidt færdig, så skal jeg fortælle dig, om det kan godkendes!”

Det viste sig så i vores lille business case, at produktet godt kunne godkendes: “Jeg har tænkt mig grundigt om, og er kommet frem til, at jeg godt vil investere i dit nye produkt. Hvis du bare serverer et kvart stykke brød med torskerogn hver dag ved middagstid, så tager jeg mig af resten, hvilket omfatter både tyggebearbejdning, samt levering til de rette distribueringskanaler, såvel indgangs- som udgangskanalerne. Omfattet heraf er også bearbejdning i tarmkanalerne. Så må vi se om vi kan finde en aftager til slutproduktet. Jeg er sikker på vi kan finde en meget favorabel pris, jeg laver et kanongodt og lugtstærkt produkt!”

Det kan man jo ikke andet end sige ja tak til 😉

Skriv et svar

