I regn og slud skal “posten” ud!

Apropos min helt egen skæve, indforståede humor, som har slået følge med mig og baby efterhånden som vores alenetid har indhentet os, har vi startet på et nyt kapitel. Baby er startet på grød, og i den forbindelse har hans ble-rester ændret karakter i en grad, så vi er blevet enige om (og der er far også enig), at gå ud med bleen med det samme, når den er blevet totalskadet.

Så da jeg havde skiftet ham den anden dag, og konstaterede det regnede, kom der nogenlunde denne monolog:

“Se skat, det regner, men vi SKAL ud med bleen – for i regn og slud skal lorten ud!”

…det syntes jeg var voldsomt morsomt og det syntes baby også, han kluklo af mig med mig, og jeg er helt sikker på, at vi også grinede af det samme.

Så ud med bleen, og ind og få en bid bryst 🙂

One thought on “I regn og slud skal “posten” ud!

Skriv et svar

