Jeg blander mig i blogs: Johan Johansen og Babybusiness

Jaaaa du læste rigtigt, jeg har fået lov at lege med på Babybusiness.dk, som jo ikke ligefrem er af den lille blogstørrelse. Det er også derfor, der har været lidt stille her en uges tid. Har lige skullet have tid til at skrive den første post derovre, skrive min præsentation af mig selv, og diverse andre ting. Nu jeg tænker over det, har jeg aldrig fået lavet en præsentation af mig selv her til min egen blog… kan være jeg skulle prøve det, så mine egne læsere ved, hvem de har med at gøre 😉

Anyways, jeg glæder mig vildt meget til at komme igang med at skrive ENDNU mere om alt muligt, og jeg har en masse ideer både til Babybusiness og hertil, så don’t go! Stay!

Jeg har også vildt meget på hjemmefronten og på den sociale front, blandt andet har jeg været til Thanksgiving hos min ven, Johan, du kan læse om vores lille hyggeprojekt her. Udover Johans mesterværker, fransk løgsuppe til forret og kalkun med traditionelt (og utraditionelt) tilbehør, fik jeg også lov at bidrage med en lille før-forret 🙂

Den kommende lørdag skal vi kæle for en lasagne, Johan har et lille tema på sin blog nemlig,  hvor han tager en ret, gør den unødigt kompliceret og uhørt lækker, splitter den ad på ingrediensniveau og tager hvert element under kærlig behandling for på den måde at booste smagen og sikre at hver ingrediens får den opmærksomhed og kærlighed, den skal have, for at komme til at bidrage mest muligt og afgive et maksimum af smag til den samlede ret. Jeg har insisteret på fået lov til at være med til at give en traditionel lasagne den behandling. Det blir sjovt, jeg glæder mig! 😀

Så som du kan se kan jeg ikke nøjes med min egen blog længere, jeg skal gerne brede mig og blande mig… Det tog mig så en måned (to?). Næste år er jeg at finde på 9 ud af 10 af landets blogs… Året efter har jeg tænkt mig at blive international, om 3 år er målet verdensherredømmet, mit navn er Brain, det’ Pinky, det’ Pinky og så Brain, Brain, Brain, Brain, muhahahahaha (er det kun mig på over 30, det kan huske den tegnefilm??)

Skriv et svar

